هفت آسیاب

هفت آسیاب

آمادگی جهت شرکت درآزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
هفت آسیاب

هفت آسیاب

آمادگی جهت شرکت درآزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

چند کلام بادوستداران طراحی صنعتی

ازاینکه به وبلاگ من سرزدیدمتشکرم.

از من انتظار نداشته باشیدبعداز(open link)کردن وبلاگم بایک سری مطالب بی نظیر روبرو شوید.ازاینکه معلومات بنده ناچیزه وکارشناسی ام ارتباط تصویری است بستگی به لطف شما داردکه دانستنی های خودمان رابه اشتراک بگذاریم.

کپی مطالب تایپیک های دیگر در وبلاگم لطفی ندارد وسعی من این بوده که آنهارامعرفی کنم.

منابع اینترنتی نتوانستندخواسته من را تامین کنندوتنها چیزی که می توانست به من امید دهد ساخت یک وبلاگ بود.

سعی دارم مطالبی راعنوان کنم که شانس قبولی تو آزمون رابالاببرددرسته میدان رقابته امابه تنهایی استناد به این مطالب کافی نمی باشد.                           

                                                       باتشکر مدیر وبلاگ هفت آسیاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد