هفت آسیاب

هفت آسیاب

آمادگی جهت شرکت درآزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
هفت آسیاب

هفت آسیاب

آمادگی جهت شرکت درآزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

پایان یافتن امتحان طراحی صنعتی

امروز16بهمن به هر صورت امتحان طراحی صنعتی پایان یافت وباید تا نیمه اردیبهشت یاخرداد برای دریافت نتیجه به انتظار بنشینیم به نظر من قالب سئوالات خیلی تغییر کرده بود وآنچه فکر ش را می کردم اتفاق نیفتاد دوستان می توانند نظر دهند که امتحان چه جوری بود اگر رتبه نیاوردیم سال آینده چگونه باید عمل کنیم.خواهشا نظر دهید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرزاد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 14:27

متاسفانه همه نظر نمیدن. باید یک جا همه نظراتشون رو بدن. تا الان حدود 10سوال هست که مشخصه اشتباه هستن. سوالا سخت بود. بی ربط بود. من 4دور منابع اصلی (که همه میخونن و 70درصد سوالای سالهای قبل تو اونا پیدا میشد) رو خوندم. اما امسال 10درصدش فقط تو سوالا بود. با این نمیشه کاری کرد یا چیزیو تغییر داد اما سوالای اشتباه اگه تصحیح بشه وضعیت عوض میشه.

بااین وضعیت فکر نکنم بشه اعتراض را مطرح کرد.چون آزمون به پایان رسیده وبرگه ها در شرف امتیاز دهی مشکل می شه آب به جوی رفته را برگرداند.واین سازمان یک سازمان بسته وکاملا سخت گیری است.

maryam27 سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 02:14

سلام.
من به نظرم نسبت به سوالای مبانی و تاریخ و مواد که امسال سخت طرح کرده بودن سوالارو،زبان اینطور نبود و در مقایسه با اونا اسون بود.من خودم ریدینگ اخرو نرسیدم بخونم و فقط 2 سوالی که ربطی به متن نداشت رو زدم.
یکی از ریدینگها هم به نظرم سخت اومد .ولی در کل سوالا خوب بود به نظرم.
من زبان رو اخر سر میذارم مثلا 40 دقیقه که مونده امتحان تموم شه. بعد اونم یه 10 دقیقه وقت میذارم برای سوالای نزدم از مباحث مواد و تاریخ و مبانی.

رها شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 22:17

سلام
به نظرم واقعا سخت بود ف من با وجود کمبود زمان منابعی که داشتمو واقعا خونده بودم . منابعی که بچه های هنر دانشگاه تهران بهم معرفی کرده بودن
سال 93 تا 84 کنکور هم داشتم و خونده بودم . ولی به نظرم امسال متفاوت بود واقعا این همه سوال فیزیک حل کردنی از کجا اومد اخه؟
به این نتیجه رسیدم که واقعا حق با دوستای هنرم بوده و منابع این رشته واقعا نامعلومه
جالبه کنکورای هر سال شبیه هم بود تیپ سوالا امسال کلا سیستم عوض شد!
ماهایی که به عنوان یه طراح صنعتی می خوایم به جامعه خدمت کنیم اخه چرا باید توسط یه همچین ازمونی سنجیده بشیم. توسط سوالایی از این قبیل که عکس یه بوم نقاشی پاره رو میدارن و میگن هدفش چیه؟؟؟!!!!

از اینکه نظر خود را ارائه کردید بسیار ممنونم.مطالب تو این مورد زیاده وتقریبا از همه رشته ها یک جوری سئوال آمده بود سئوال های زبان هم خیلی سخت می شد فهمید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد